joi, 27 ianuarie 2011

Poşta Română - ce chin!




Trebuie să primesc un colet din Taiwan, colet care a făcut de la Taipei şi până la Bucureşti de sâmbătă dimineaţa ora 00:43 până duminică seara ora 20:38.
Ei, măi oameni buni şi acum începe povestea de groază cu serviciul nostru de poştă de 2 lei. Luni la ora 13:50 a intrat "în prelucrare" la p.r., .... acum este joi şi încă nu am primit avizul de ridicare al coletului ......Un serviciu de căcat într-o ţară condusă de oameni de căcat!



PS: în timp ce îmi scriam frustrarea pe blog statusul coletului meu s-a schimbat, se pare că a ajuns la Severin, în sfârşit .....dar abia mâine îmi trimit avizul şi numai marţi o să pot să îl ridic pentru că vămuirea coletelor la noi în oraş se face doar marţi şi joi între orele 10:30 şi 11:30.

Deci, drumul unui colet este mai lung de la Bucureşti până la Severin decât de la Taipei la Bucureşti !!!!
Mamă! Ce ţară mare avem!


PS2: Deşi se terminase programul vameşului la poştă, nu puteam să stau până marţi cu coletul la poştă pentru că era ceva foaarte important, aşa că m-am hotărât să încerc. După ce m-am rugat juma' de oră de domnu' vameş să îmi vămuiască şi mie coletul (pe care de altfel l-am recuperat foarte repede de la poştă, doamna de acolo a fost o drăguţă) am reuşt să-l înduplec cu chiu cu vai, dar numai după ce i-am promis că îi plătesc pe loc toate taxele (1511 lei).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu